Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera-önskar
Läst 1619 ggr
emma071
2009-02-22 17:07

Bilder på mina Zebrafinkar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

heej jag tänkte lägga upp en tråd (nu i gen) med mina fågla och om du är intreserad av att köpa??? SKRIIIIV!!!! 1 hona bud,vad du vill

2 hane,bud vad du vill

det enda jag kräver är att jag kan få komma och hälsa på mina fåglar OCH det viktigaste att dom får ett bra hem!!

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

Annons:
emma071
2009-02-22 17:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bild på Mamman

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

emma071
2009-02-22 17:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

bild på pappan

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

emma071
2009-02-22 17:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Bild på ungen (honan)

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

emma071
2009-02-22 17:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

bild på ungen (hane) 

ungarna är till salu som då är 2,5 månader

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

Aviendha
2009-02-22 18:50
#5

Fina bilder. Men (och ja, jag tjatar) du har en "till salu" tråd uppe redan, om inte två. Eftersom dessa bilder är för att hitta köpare så får du väldigt gärna lägga dem i den tråd du redan har till det.

Anledningen är att göra det lättare för dem som faktiskt vill hitta info här på forumet. Massor med trådar om exakt samma sak gör det inte enklare, snarare tvärtom. Dessutom så duger det gott och väl att putta sin gamla tråd.

Zickan skrev ju i den förra om jag inte minns fel. Har du pratat med henne om dem?

Låter denna ligga kvar, under villkoret att du inte startar en ny tråd igen om samma fåglar. Blir det en till så plockas den bort direkt.

MVH//

zickan
2009-02-22 19:02
#6

Haha.. jag har fortfarande sagt att jag är intresserad. Men eftersom du håller på att skapa nya trådar hela tiden så kommer jag börja plocka bort liknande annonser.
Denna annons låter jag endast ligga kvar pga bilderna. De andra trådarna du skapat tar jag bort. Lägger du ut en ny annons om detta nu så kommer jag ta bort genast och putta upp en gammal tråd.

Du behöver inte skriva nya annonser hela tiden om samma sak. Skriv en rad eller en bokstav. Vad som i en gammal annons så kommer den puttas upp och läggas överst.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
zickan
2009-02-22 19:05
#7

För folk intresserade av denna annons så finns det mer info här:
http://papegojor.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=f90435a6-45ac-499c-92f1-a22d0a8ed49d&GroupId=3130afec-704a-44d1-9a90-74a1b037cb7b&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

Jag bytte kategori från bild och foton till köp och sälj.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Upp till toppen
Annons: