Annons:
Etikettköp-sälj-omplacera-önskar
Läst 3061 ggr
Lillfemman
2012-08-05 18:51

Nymfparakiten Holger behöver nytt hem.

Hej!

Min nymfparakit Holger söker ett nytt hem. Han behöver någon som kan ge honom tid och kärlek. Han är 17 år gammal och är handtam. Kan dock bitas om man är osäker. Han kan kvittra en liten visa om man håller fram ett glas och älskar speglar. Tror han har saknat en vän hela sitt liv och har mått lite dåligt över detta men inte klarat med att skaffa en till.

Nu är jag i separation och hittar ingen möjlighet alls att kunna ta med mig honom :(

Om det finns någon som är sugen på att ha en parakit till som är lite äldre så är han något för dig. Han kan ibland göra ett läte som är lite enformigt och då får man vissla till honom så slutar han :)

Han är pigg som bara den trots sina år. Har aldrig varit sjuk mer än att han fick ögoninflammation när han var bebis.

Hör gärna av er vid intresse! Går jättebra att träffa oss.

Han har grå täckning och lever ihop med en undulat men dem två trivs sådär ihop. Bilder finns

/Anna

Annons:
Lillfemman
2012-08-05 18:52
#1

Finns i Årsta i Stockholm vill jag tillägga!

fågelälskaren
2012-08-21 21:57
#2

hej pris på skönheten

Lillfemman
2012-08-29 02:12
#3

Inget pris om han får ett bra hem. Bur och allt följer med. Har fortfarande inte lyckats hitta någon som är intresserad

Luecca
2012-09-01 00:02
#4

Kan du få honom till Göteborg så sitter jag här med en Nymfhane på 3 år som skulle vilja ha en kompis i sin egen art… (han har en undulatkompis just nu. Vi har en stor bur 182 hög och 100 bred (djup kommer jag inte ihåg :p )

Utevistelse är det tänkt men den vi har nu är inte tam och vi har bara haft honom i ett par dagar så vi väntar lite med det… :)

/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus

Upp till toppen
Annons: