Papegojor iFokus

Papegojor

Etiketterbeteende-lekhälsa-beteendeträning
Läst 257 ggr
Niklas
2021-01-14 10:57
0

Lekande papegoja (video)

Ju mer jag ser av papegojor, desto mer imponerad blir jag. Kanske är det undantagen jag ser, men de verkar både intelligenta och lekfulla. 🙂 Kan era papegojor göra något mer än att sitta på en pinne?

» Öppna videon (om den inte visas i inlägget)

@birdtrainer1

Can read and understand gestures ##birdtiktok ##HappyHolidays ##foryoupage ##foryou ##fyp ##birds

♬ Wink Wink - Tik Tok

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

TikTok is the destination for short-form mobile videos. Our mission is to capture and present the world's creativity, knowledge, and precious life moments, directly from the mobile phone. TikTok enables everyone to be a creator, and encourages users to share their passion and creative expression through their videos.
annia1
2021-01-15 01:37
0

Niklas den här sajten är ju lyft och ersatt med burfåglar, så kanske lägga den där istället. https://burfaglar.ifokus.se/

Men säga när det gäller tiktok så är det problem. Det jag ser är en vit expanderade ruta med texten page not available. Och det verkar bero på om man har blockerat tredje part cookies.

Men när det gäller papegojor så är de flesta smarta och man kan lära dom en hel del.

.

Burfåglar.ifokus är sajten för oss alla fågelintresserade. Om du har undulater, zebrafinkar, nymfkakaduor eller ingen fågel alls spelar ingen roll. Här är alla lika välkomna! På burfåglar.ifokus diskuterar vi om olika fågelarter och hur man tar hand om sina fåglar på bästa sätt. Välkommen in i burfåglarnas värld!
Niklas
2021-01-15 16:32
0

Jag valde mellan båda sajterna. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

annia1
2021-01-16 01:36
0

Lagt på båda. (har inga smilysar)

.